Suhbat
11:37 / 17.11.2023
4.05k
So‘ngi yillarda pedagoglar tomonidan o‘quvchilar kaltaklanayotgani aks etgan videotasvirlar tez-tez ijtimoiy tarmoqlarda tarqalib, keng muhokamalarga sabab bo‘lyapti.
Kimdir tartibbuzar o‘quvchilarni kaltaklash kerak deb aytsa, kimdir bu noto‘g‘ri ekanligi haqida fikr bildirmoqda. Biz esa masalaning har ikki tomoniga ham eʼtibor qaratishni lozim topdik.
Shu sababli “O‘quvchini kaltaklash eng oxirgi chorami?” mavzusida 10 yillik tajribaga ega bo‘lgan amaliyotchi psixolog, konsultant Akobr Abdullayev bilan suhbat uyushtirdik.
Izohlar 0
Izoh qoldirish uchun ro'yxatdan o'ting!
Yangiliklar
12:25 / 02.12.2025
Vazir, jurnalist va deputatlar maktablarda dars o‘tmoqda
22:54 / 01.12.2025
“Endi o‘qituvchilar ishini virtual yordamchi bajaradi” — Sherzod Shermatov
16:21 / 01.12.2025
Ta’lim muassasalarida qo‘riqlash-qorovullik faoliyati tartibga solinadi
12:02 / 01.12.2025
Endi ayrim psixologlar ham kasbiy sertifikat olishi kerak bo‘ladi
Mavzuga doir yangiliklar
Janubiy Koreya
Maktab davrida zo‘ravonlik qilgan abituriyentlar oliygohga qabul qilinmadi
Janubiy Koreyadagi olti yirik milliy universitet maktab davrida zo‘ravonlik qilgan 45 nafar abituriyentni ularning akademik ko‘rsatkichlari yuqori bo‘lishiga qaramay o‘qishga qabul qilishdan bosh tortdi.
23:35 / 10.11.2025
Yangiliklar
O‘quvchisini kaltaklagan o‘qituvchi ishdan olindi
O‘rta Chirchiq tumani 11-sonli maktabning jismoniy tarbiya o‘qituvchisi, o‘zi sinf rahbarlik qilayotgan 9-sinf o‘quvchilarini kitob bilan kaltaklagan.
18:14 / 31.10.2025
Yangiliklar
Endi har dushanba “Kelajak soati” darslari o‘tiladi
Yangi o‘quv yilidan “bog‘cha – maktab – oliy ta’lim” tizimida yagona g‘oyaviy tarbiya tizimi yo‘lga qo‘yiladi.
14:30 / 26.08.2025
Yangiliklar
Endi zo‘ravon pedagoglarning ta’lim tizimida ishlashi taqiqlanishi mumkin
Ular bir yil ichida bolaga nisbatan takroran salbiy xatti-harakat qilsa maxsus reyestrga kiritiladi va bola faoliyati bilan shug‘ullanuvchi tashkilotlarga ishga kirishi taqiqlanadi.
11:28 / 12.04.2025
O'zbek
Izohingizni tahrirlang