So'ngi maqolalar
So'rovnoma natijalari
Ilmiy tahlil
TALIS tadqiqoti
“O‘qituvchilar maoshidan qoniqadi, 95 foizi o‘z ishidan mamnun” — TALIS 2024
TALIS 2024 xalqaro tadqiqoti natijalari e’lon qilindi. Natijalar esa ko‘pchilikni mulohazaga chorlashi aniq. Chunki, unda o‘zbekistonlik o‘qituchilar oylik maoshlaridan qoniqishi, o‘z ishidan mamnun ekanligi, o‘qituvchilik kasbi ularning ongli ravishda qilgan birinchi tanlovi ekanligi va yana shunga o‘xshash bir-biridan qiziqarli natijalarni ko‘rishingiz mumkin.
Maqola
Maktab direktorlari boshqaruv samaradorligini baholashning huquqiy-me’yoriy asoslari
Mazkur maqolada O‘zbekiston ta’lim tizimida maktab direktorlari boshqaruv samaradorligini baholashga oid amaldagi me’yoriy-huquqiy hujjatlar tahlil qilinadi.
Maqola
Umumiy o‘rta ta’lim muassasalariga direktorlarni tayinlash tizimini rivojlantirish mexanizmlari
Maqolada umumiy o‘rta ta’lim muassasalari direktorlarini lavozimga tayinlash tartibining evolyutsion jarayoni tahlil qilinadi. Xususan, kuzatuv kengashlari, xalq deputatlari tuman (shahar) Kengashlari tavsiyasi asosida direktorlarni tanlash amaliyoti va uning institutsional kamchiliklari, shuningdek Direktorlar kengashi tavsiyasi asosida nomzodlarni baholash tizimining joriy etilishi yangi mexanizm sifatida samaradorlik, shaffoflik va adolat tamoyillari ilmiy nuqtayi nazardan tahlil qilinadi.
Ta'lim siyosati
Milliy o‘quv dasturi amalda mavjudmi?
Aslida bu o‘ta muhim ahamiyatga ega hujjat hisoblanadi
Ta'lim siyosati
Maktab direktorlariga menejerlik sertifikati berish tizimini takomillashtirishning zaruriy ahamiyati nimada?
Mazkur maqolada menejerlik sertifikati talabining yutuq va kamchiliklari tahlil qilinadi
Maqola
Bolalarning sifatli ta’lim olishida ota-onalar roli qanchalik muhim?
Ushbu maqolada bolalarning sifatli ta’lim olishida ota-onalarning roli va uning ta’siri haqida so‘z yuritiladi
Ta'lim siyosati
Yangi baholash tizimi bekor qilinmasligi kerak, ammo...
Ushbu maqolada yangi baholash tizimi haqida so'z boradi
O'zbek