Bosh vazir Harakat dasturida ta’lim sohasiga ham to‘xtalib o‘tdi

Abdulla Aripov Vazirlar Mahkamasining 2030-yilgacha bo‘lgan Harakat dasturini taqdim etdi. Unda ta’lim sohasida amalga oshiriladigan ishlar ham sanab o‘tilgan. “Gazeta.uz” nashri hukumat rahbarining nutqidagi asosiy tezislarni keltirdi.
“Hukumatni chinakam xalq xizmatchisiga aylantirish, oddiy insonlarning muammolarini hal etish — faoliyatimizning asosiy mezoni”, — dedi u.
2025-yilda davlat budjetidan 4 trillion so‘mga 553 ta maktab va bog‘cha, xalqaro moliya tashkilotlari hisobidan yana 252 ta bog‘chani rekonstruksiya qilish va qurish rejalashtirilgan.
Maktabgacha ta’lim bilan qamrab olingan bolalar ulushi 80 foizga yetkaziladi.
Maktab va bog‘chalarni toza ichimlik suvi va zamonaviy sanitariya-gigiyena infratuzilmasi bilan ta’minlash uchun respublika budjetidan har yili 100 milliard so‘m ajratiladi.
Umumta’lim maktablarida oliy ma’lumotli o‘qituvchilar ulushi 95 foizga yetkaziladi.
Maktabgacha ta’limdan tortib oliy ta’limgacha, shu jumladan, malaka oshirish tizimi uchun pedagog kadrlar tayyorlashning yagona uzluksiz tizimi yaratiladi.
Kasb-hunar maktablari, kollejlar va texnikumlarni optimallashtirish orqali ular negizida texnikum ochiladi.
Maktablarda shaxsni shakllantirish uchun muhim bo‘lgan uchta asosiy yo‘nalish: musiqa, jismoniy tarbiya va sport, harbiy-vatanparvarlik fanlarini o‘qitish sifatiga alohida e’tibor qaratiladi.
Yoshlarning oliy ta’lim bilan qamrab olinishi 2030-yilga borib hozirgi 38 foizdan 50 foizga yetkaziladi.
Oliy ta’lim muassasalarida ilmiy tadqiqotlar faollashtirilib, oliy ta’lim muassasalarining ilmiy salohiyati 2030-yilga borib 70 foizga yetkaziladi.
Izohlar 0
Izoh qoldirish uchun ro'yxatdan o'ting!
Yangiliklar

Bu yil ham vazir ustamasi kvotasi to‘lmadi, qayta test o‘tkaziladimi?

Pedagoglarni qanday yangiliklar kutayotgani aytildi

Tuman hokimi Samarqand viloyati MMTBga boshliq bo‘ldi

70% ustama oliy va birinchi malaka toifasiga ega hamda 86 ball to‘plagan o‘qituvchilarga beriladigan bo‘ldi
Mavzuga doir yangiliklar

Pedagoglarni qanday yangiliklar kutayotgani aytildi
Vazirlar Mahkamasining tegishli qarori bilan maktabgacha va maktab ta’limi sohasiga doir Hukumatning ayrim qarorlariga qanday o‘zgartirish va qo‘shimchalar kiritilgani haqida ma’lumot berildi.

Milliy o‘quv dasturi amalda mavjudmi?
Aslida bu o‘ta muhim ahamiyatga ega hujjat hisoblanadi

Jismoniy tarbiya o‘qituvchilari endi toifa olish uchun ham test, ham amaliy imtihon topshiradi
Bu haqda Prezident qarori imzolandi

Endi musiqa fani o‘qituvchilari toifa olish uchun Madaniyat vazirligi imtihonidan ham o‘tadi
Bu haqda prezident qarori imzolandi
Izohingizni tahrirlang