Poskast

“Tanaffus” podkastimizning ikkinchi sonida pedagoglar uchun dolzarb va qiziqarli bo‘lgan mavzu - attestatsiya, test jarayonlari haqida suhbat qurdik.
Ushbu sonimizga maxsus mehmonlar sifatida Ta’limni rivojlantirish respublika markazi mas’ul xodimi Rashidjon Tojiboyev hamda Olmazor tumanidagi 29-IDUM o‘qituvchisi G‘ofurjon Dehqonovlar tashrif buyurishdi.
Suhbat davomida ular pedagoglarning attestatsiya jarayonlari, test tizimlari va bu jarayonlarning o‘qituvchilarga qanday ta’sir qilishi haqida qimmatli ma’lumotlar bilan o‘rtoqlashishdi.
“Tanaffus” podkastining keyingi sonlarida ham ta’lim tizimiga oid dolzarb mavzularni muhokama qilishda davom etamiz. Attestatsiya jarayonlari bo‘yicha savollaringiz bo‘lsa, podkastimizni tinglab, bu haqda ko‘proq ma’lumot olishingiz mumkin.
Izohlar 0
Izoh qoldirish uchun ro'yxatdan o'ting!
Yangiliklar

O‘zbekiston 12 yillik ta’lim tizimiga o‘tadi

Ta’limga oid yangi o‘zgarishlar bo‘lishi kutilmoqda

O‘qituvchilar attestatsiya sud ishida vazirlikka yutqazdi

O‘zbekistonlik maktab o‘quvchisi xalqaro Arktika ekspeditsiyasida ishtirok etdi
Mavzuga doir yangiliklar

O‘qituvchilar attestatsiya sud ishida vazirlikka yutqazdi
Sud attestatsiya natijalaridan norozi bo‘lgan ona tili va adabiyot fani o‘qituvchilarining da’vo arizasini asossiz deb topib, Maktabgacha va maktab ta’limi vazirligi foydasiga qaror chiqardi.

Attestatsiya ishi bo‘yicha uchinchi sud majlisi bo‘lib o‘tdi
Maktabgacha va maktab ta’limi vazirligiga attestatsiya imtihonlarini qayta o‘tkazish majburiyatini yuklash, ma’naviy ziyon va vakil xarajatlarini undirish yuzasidan sudga kiritgan da’vo arizasi bo‘yicha sud ishi davom etmoqda.

Bu yil 202 ming nafardan ortiq pedagoglar attestatsiyada ishtirok etadi
Attestatsiyaga 243 ming 541 nafar pedagoglar onlayn ariza topshirib, ularning 202 ming nafardan ortig‘i ishtirok etishi kutilmoqda.

Attestatsiyadan norozi bo‘lgan o‘qituvchilar ishi sudda ko‘rib chiqildi
Da’vogarning aytishicha, ular imtihon jarayonida test savollarni ishlab bo‘lganidan so‘ng qaysi savolga to‘g‘ri yoki noto‘g‘ri javob berganini bila olmagan, shuningdek ularga yetarli sharoitlar yaratib berilmagan.
Izohingizni tahrirlang