Подкаст

Во втором номере нашего подкаста "Танаффус" мы побеседовали об актуальной и интересной для педагогов теме - процессах аттестации, тестирования.
Специальными гостями нашего выпуска стали ответственный сотрудник Республиканского центра развития образования Рашиджон Тожибоев и преподаватель ДЮУМ No29 Алмазарского района Гафуржон Дехканов.
В ходе беседы они поделились ценной информацией о процессах аттестации педагогов, системах тестирования и том, как эти процессы влияют на учителей.
В следующих номерах подкаста "Перерыв" мы продолжим обсуждать актуальные темы, связанные с системой образования. Если у вас есть вопросы по процессам аттестации, вы можете послушать наш подкаст и узнать больше об этом.
Комментарии 0
Для комментирования зарегистрируйтесь!
Новости

За счет сокращения штата заместителя директора вводится должность советника школы

Toshkentda ilk bor bola huquqlari bo‘yicha Markaziy Osiyo davlatlari forumi o‘tkazildi

Endi o‘quvchilar olgan sertifikatlar yakuniy imtihonlarda ham tan olinadi

Kelasi o‘quv yilidan yagona davlat imtihonlari joriy qilinadi
Тематические новости

O‘qituvchilar attestatsiya sud ishida vazirlikka yutqazdi
Sud attestatsiya natijalaridan norozi bo‘lgan ona tili va adabiyot fani o‘qituvchilarining da’vo arizasini asossiz deb topib, Maktabgacha va maktab ta’limi vazirligi foydasiga qaror chiqardi.

Attestatsiya ishi bo‘yicha uchinchi sud majlisi bo‘lib o‘tdi
Maktabgacha va maktab ta’limi vazirligiga attestatsiya imtihonlarini qayta o‘tkazish majburiyatini yuklash, ma’naviy ziyon va vakil xarajatlarini undirish yuzasidan sudga kiritgan da’vo arizasi bo‘yicha sud ishi davom etmoqda.

В этом году в аттестации примут участие более 202 тысяч педагогов.
243 541 педагог подал онлайн-заявки на сертификацию, и ожидается, что более 202 000 из них примут участие.

Attestatsiyadan norozi bo‘lgan o‘qituvchilar ishi sudda ko‘rib chiqildi
Da’vogarning aytishicha, ular imtihon jarayonida test savollarni ishlab bo‘lganidan so‘ng qaysi savolga to‘g‘ri yoki noto‘g‘ri javob berganini bila olmagan, shuningdek ularga yetarli sharoitlar yaratib berilmagan.
Редактировать комментарий