2025-yildan bog‘cha direktorlariga ham menejerlik sertifikati beriladi, sentyabrdan esa 30 foizlik ustama joriy qilinadi
Maktabgacha ta’lim tashkiloti direktorlariga menejerlik sertifikati berish to‘g‘risidagi Vazirlar Mahkamasining 2024-yil 27-avgustdagi 531-sonli qarori imzolandi.
Xabaringiz bor, Vazirlar Mahkamasining 2023-yil 25-dekabrdagi 681-son qarori bilan davlat umumiy o‘rta ta’lim muassasalari direktori lavozimiga nomzodlarni menejerlik o‘quv kurslarida o‘qitish va ularga menejerlik sertifikatini berish tartibi yo‘lga qo‘yilgandi.
Bunda 2024-yil sentyabrdan boshlab menejerlik sertifikatiga ega bo‘lgan maktab direktorlariga 50 foiz, direktor o‘rinbosarlariga 30 foiz ustama to‘lanishi belgilangan.
2025-yil 1-yanvardan xuddi shunday tartib maktabgacha ta’lim tashkiloti direktorlariga ham tatbiq qilinadigan bo‘ldi. Bunda 2025-yil 1-sentyabrdan boshlab menejerlik sertifikatiga ega bo‘lgan bog‘cha direktorlariga 30 foiz ustama to‘lab beriladi.
Shuningdek, bog‘cha direktori lavozimiga nomzodlar zaxirasi ham menejerlik sertifikatiga ega bo‘lganlar orasidan shakllantiriladi.
Izohlar 0
Izoh qoldirish uchun ro'yxatdan o'ting!Yangiliklar
Bosh vazir Harakat dasturida ta’lim sohasiga ham to‘xtalib o‘tdi
Toshkentda o‘quvchilar orasida sintetik narkotik iste’mol qilish ko‘payayotgani aytildi
Respublikadagi 208 ta maktab harbiylashtirilgan ta’lim muassasasiga aylantiriladi
Ixtisoslashtirilgan ta’lim muassasalari agentligi direktoriga o‘rinbosar tayinlandi
Mavzuga doir yangiliklar
Ertadan boshlab menejerlik o‘quv kurslarida o'qish istagida bo'lgan direktorlikka nomzodlar uchun ro'yxatdan o'tish boshlanadi
Menejerlik o‘quv kurslarida o'qish istagida bo'lgan nomzodlar uchun ro'yxatdan o'tish ertadan, 16-yanvardan boshlanadi.
Maktabgacha ta’lim sifatini baholash natijalari e’lon qilindi
Bog'chalardagi ta’lim sifati ijobiy baholandi
"Mening bog'cham" loyihasida ovoz berish jarayoni boshlandi
15-oktyabr soat 10:00 dan ovoz berish berish jarayoni boshlandi
Bog'chalarda fransuz tili o'qitiladi
Vazirlik bog‘chalarda fransuz tilini o‘qitish bo‘yicha qator kelishuvlarga erishdi
Izohingizni tahrirlang